Friday, March 9, 2012

50% completed but me????

assalamualaiukum...
pe khabar sumer...
lame gilew rasenyew ak x menulis kat sini.....
kalu dipikir balik aku bukan nyew sibuk sangat n kalu compare ngan time ak tulis ni ak lagi bz....
kerja melambak...nak kene siapkan sumer presentation + study....
(tp mmg dah lumrah biasenyew ak rajin menaip kat sini bila bz coz ak tension)....

wokey...
back to the main story...
habiz jew minggu yg baru ni bermakne aku dah abizkan posting O&G separuh...
patutnyew aku nye otak pown kene ade at least 50% ilmu O&G
perlu present case 50% sempurna....
tp ape realitinya...
ak 20% pown xde lg kowt...
buku log aku banyak gile kosong...
aku pown x tahu la nape aku malaz sangat posting ni
(bukan posting2 sebelum ni malaz gak ke..he33)

tapi bila aku pikir2 balik aku xde la abizkan masa ngan terlalu sia-sia...
tp mende ak wat tu sebenarnyew bukan perkara utama aku patut wat skang....
tp mase aku abizkan secara x langsung yg banyak kasik effect....
mase utk FACEBOOK....
nape la si mark zukebek tu create fb...
ari2 kompom aku akan menatap mende alah tu....
so skang juz another 3 weeks left.....
so aku kene triple my effort......
utk lulus posting kali ni...
kalu aku nak berjaya nampak gaya kene triple the triple effort la....(makna lain = hampir mustahil)

skang ni aku de masalah lagi besau.....
ak mengalami kegawatan ekonomi teramat sangat....
bayangkan ak dah 2 minggu start new sem..
pas tu plak aku dah le xde cuti sem ri tu...
so boley kate aku dah 2 bulan hidup situasi pokai
skang ni dah masuk super pokai dah.....
then next week de dinner plak....
niat dihati serius aku nak gak join coz thiz laz time ak nak jumpe batch mate ak dari dip kat unisza ni
then my junior yg berusaha utk menganjurkan dinner ni....
tapi mase tak kene la bro....
aku gegile pokai ni....
segan dah kowt nak mintak duit ngan parent...
nak berutang ngan orang x sanggup..
baru je ri 2 ak clearkan utang ngan adik aku.....
xkan nak tambah lagi.....
lgpown aku bukan anak orang kaya....
(aku pkai fon mahal jgn dipertikai k...tu duit sendrik...he333)
skang ni 1st time aku nyew kesemua account bank dah rapat ke tanah...
kosong.....


so sorry yerk...
kalu aku dapat dana aku mayb pergi..
kalu x xde rezki la namenyew....
that all..
wasalam....

p/s: tension tol keje banyak n de few thing yg mengukusutkan pikiran aku ni...

No comments:

Post a Comment