Friday, March 9, 2012

apabila banyak kerja!!!!!

assalamualaikum....
pe khabar sumer...
moge sihat hendaknya...
sebelum saya mula berbicara mari lah kite bersama-sama memanjatkan syukur kehadirat ILLAHI coz still ley sedut Oxygen n bergerak seperti hari sebelomnya
pada yg ditimpa musibah ujian, bersyukur la jua yerk....coz mungkin 2 salah satu cara tuhan nak ringankan beban dosa kita...Insyaallah....

hari dah hari sabtu...
dan apabila dikaitkan dengan negeri terengganu..
hari ini hari terakhir cuti weekend n sok dah kene start korje, kelas n what so eva...
so perkara ni mendatangkan situasi agak tegang buat diri ini...
pehal?????
coz aku punye korje banyak lagi x siap...
slide utk CCC, slide utk seminar n last but not least CWU (even dah 98% siap)
aku bila keadaan macam ni mengunjung mezti ade rase negative kat sanubari menjelma
aku mula memikirkan penyesalan amik jurusan perubatan ni...
hal ini ditambah lagi bile tujuan kau amik jurusan ni x 100% dari ketulusan diri....
walaupun sampai kini bermakna sudah 3 tahun aku berkecimpung dengan dunia sebegini...
bila jadik jew keadaan camni segala pemikiran yg aku telah bersusah payah meng"set"kan positive
kian berpaling arah...
nasib baik jugaklah ada media BLOG ni menjadi tpt meluah rasa....
at least berkurang sedikit berat di hati(patutnya mengadu kat ALLAH,...pe da ko...)
hope ALLAH meluruskan hati aku ni dalam kehidupan aku tengah lalui sekarang...

ok la...
that all from me....
wasalam

p/s: cuaca hari ni nampak sungguh indah, namun apekan daya aku ade kerja melambak, jadik x dapat la nak menikmatinya...hu333

No comments:

Post a Comment