Sunday, March 18, 2012

aku SayaNG MEreKA

assalamualaikum...
pe khabar sumer...
moge sihat hendaknyew....
hari ni aku tetibe jew teringin nak menulis
coz aku banyak keje...
(meroyan kan ade banyak keje ley plak nak update blog)

serius aku tekanan sekarang ni....
kenape...
aku de banyak tanggungjawab yang aku belum laksanakan (walaupun aku punce segala penanguhan itu)
so aku mula la menggila nak release/melepaskan tekanan tu...
so jawapan kepada penyelesaian masalah aku adalah BLOG aku ni...
jadi otak aku mula memikirkan apa aku nak tulis
so pikir punya pikir (buang mase pikir bley, study x mau..pe daaa)
aku teringin nak tulis isu orang yg aku sayang....
he333
aku terpikir nak tulis pasal isu ni coz aku rase aku dah lama tak balik umah (dlm 3 minggu jugak..he33)

secara seriusnya kenapa aku berada di UNISZA ni dan mengambil jurusan PERUBATAN ni atas dasar aku sayang family aku....
kenapa???
sebab ayah aku teringin sangat nak tengok anak dia jadi DOKTOR
even pada dasarnya dia x paksa
tp naluri seorang anak aku tahu die nak sangat aku amik PERUBATAN....
then aku amat menyayangi MAK aku....
kerna dia dah banyak berkorban utk menjadikan aku seorang yang BERJAYA(insyaallah) seperti sekarang dan insyaallah akan datang jua
kemudian kepada adik-beradik aku...
walaupown kekadang aku de je bertekak ngan mereka n kekadang de perang dingin
namun jauh di sudut hati aku sayang mereka....
aku nak semua adik beradik-beradik aku berjaya kelak...
aku x kisah kalu diorang x sukses dalam pelajaran
INSYAALLAH kalau aku mampu akan carik jalan seboleh mungkin utk diorang berjaya dalam hidup....
matlamat hidup aku skang ni nak cepat2 grad n nak berkhidmat utk kedua orang tua aku sampai akhir hayat diorg or akhir hayat aku (tgk ajal sape dulu)
aku nak diorg rase seboleh-bolehnya merasai kehidupan yg senang kat atas muka bumi ni sebelom diorg menghembus nafas terakhir
then seterusnya kepada kekasih hati aku....TUTTTTTTT......
(skang xde lg la....ha333.....lepas aku dah layak jadik IMAM so aku suwoh la mak aku ke carikkan...lalalala)
gilo nak kawen pe....
ha333
juz joke..idop aku pown berterabur lagi de hati nak kawen....

k la...
that all for this post....
wasalam

p/s: aku malaz nak menambah baik aku nyew post coz aku x rase de orang bace..lalalala....lgpown aku tulis utk release tension jew n kalu de yg bace silakan but juz end kat sini je la....dont have to bring out..lalalala(bajet artis ke ade orang nak bace blog kau)

No comments:

Post a Comment