Saturday, March 24, 2012

time is running out!!!!

assalamualaikum...
pe khabar sumer...
moge sihat hendaknya.....
bersukur kat ALLAH kan kite still hidup....
so cepat2 la berubah kalu kita ni x baek n kalu dah baek usaha la jadik lagi baek (peringatan utk diri sendrik jua)

orait....
tajuk post kali ni bukan sempena lagu MUSE (lagu fevret aku time f4 n f5) yerk...
kali ni aku nak kasik tau aku merasakan 24/7 dah x cukup utk aku (bukan mmg aku selalu mention ke pasal ni)
aku de lagi satu minggu before aku nak exam....
perghhh
berdebau-debau aku rasa....
banyak kowt lg yg aku x tahu...
bukan x knoledge je jahanam...
korje pown banyak lagi tertangguh....
dengan CWUnye, dengan buku log nye n dengan pogram komuniti nyew(yg ni aku gatal nak g)
fuhhh.....
serius aku ngah cuak@seriau@risaw ni......
(tp tulis blog sempat plak yerk...pe daaa)
aku rase cam thiz week will be a very HECTIC week....
hope sumer mende akan mampu aku selesaikan....

then last 23 aku nyew bday.....
herm.....
k la....cam biase nothing interest coz aku dok sini.....
so aku x menyambut nye la(lgpown x elok sambut menyambut ni)...lalala
then last 22/3 aku nyew Jerangkung Punya Adik (JPA) masuk.....
fuhhh lega coz ak memang di tahap pokai maxima dah ni
tp sifat manusia...
bile duet masuk je mula la nak bershopping, nak beli bagai2, nak makan macam2
sedar x sedar dalam masa lebey kurang 3 ari prior to money is put in my account
aku dah berbelanja lebey RM400...
ni kalu parent aku kompom kene sembelih....
pe daaa......
nanti ujung sem apply fama.....
ish333

k la...
that all for now....
wasalam

No comments:

Post a Comment