Thursday, March 22, 2012

sYuKUr!!!!




 
assalamualaikum...
pe khabar...
moge sihat hendaknya

herm...
hari ni bersempena 23/3/2012
ak nak mamanjatkan syukur kehadirat ILLAHI
kerna berkat kurniaanNYA...
ak masih mampu bernafas dan menghirup udara segar pemberiaanNYA
genap 22 tahun aku menjadi penghuni dunia milikNYA
namun apa aku laksankan utk memperjuangkan AGAMA NYA
amat sedikit...
aku terlalu naif ttg kehidupan
aku terlalu asyik dengan dunia
Ya ALLAH engkau ampunkanlah aku
diharap bermulanya umur aku 22 ini aku akan lebih tekun dalam menjalankan amanatNYA
aku akan lebih tekun menjadi hambaNYA 
aku akan lebih tekun berusaha dalam memperbaiki diri ini
aku akan lebih tekun dalam apa jua aku laksanakan demi REDHA ILLAHI...
semoga aku mencapai AZAM aku tahun ini

 

itu sahaja coretan ku buat kali ni
doakan yg terbaek buat diriku
sekian
wasalam


p/s: perghh aku dah tua...aku dah 22 kowt....org laen umor camni dah de anak dah....balik ni aku nak kasik tau mak aku suwoh carik calon isteri la....x sabar nak kawen.....ha3333

No comments:

Post a Comment