Saturday, February 19, 2011

tanggungjawab and role model

assalamualaikum...
pertamanya disini saya ingin mengucapkan
ribuan tahniah kepada barisan ajk baru PERMATA (walau jawatan belum ditentukan)
namun ini sudah bermakna anda telah memegang tanggungjawab sebagai seorang pemimpin@khalifah...
jadi ingin disini saya memperingatkan,
sesudah anda mendapat mandat tersebut silalah memegang dan melaksanakannya walau anda mendapat sebarang rintangan..
sebenarnya
disini saya ingin berterus-terang kepada yang berkenaan
apabila anda telah memegang jawatan silalah berdisiplin sedikit berbanding pelajar lain
tolong datang kelas tepat pada waktunya(x perlu awal sangat pun)
tunjuk sifat yang lebih cemerlang berbanding yang lain-lain

sekali lagi saya memohon maaf kalau terlalu banyak memberi komen
hal ini adalah kerana
sistem pemilihan kali ini amat bertepatan
kerana sekiranya seseorang yang terpilih itu adalah kerana kerelaan diri
jadi janganlah berdolak dalik
kerana anda dengan rela hati(saya haraplah) ingin menjadi khalifah kepada yang lain-lain

sekian
wasalam
(p/s sory x pergi meeting mlm ini kat kampus kota, kerana saya sudah muak dan mual dengan segala isu yang bakal berbangkit..sekian)

No comments:

Post a Comment