Friday, March 30, 2012

pUlaU pERHenTian

assalamualaikum....
pe khabar sumer...
moge sihat hendaknya

penat sungguh rase badan aku ni...
serius enjoy coz ak baru balik dr pulau perhentian semalam
like usual kalu dah name pulau mmg pantai n laut die sangat cambez....
sure x nyesal kalu g(bg aku la)
seronok gak la aku g sane coz ak wat program komuniti kat sane
so aku bercampur ngan komuniti sane la
herm...
hidup diorg kat simple gile
x payah pikir pasal gaya hidup, harta benda, kekayaan n etc.....
juz carik makan utk hidup, establish good relationship with neighbour n be happy...
kekadang aku pikir hidup cam 2 bez gak....
tp need to back to reality la...
ak nak mencari hidup yg lebey bererti buat aku dan masyarakat sekeliling aku (pergh cam YB)
3 hari aku dok sane
mmg macam2 xtvt aku wat kat sane
(walaupown pusing2 kawasan 2 je coz tpt die kecik)
tp aku dapat banyak pengalaman yg bez yg boley aku SAVE dalam HARD DRIVE aku ni
he333

lepas abiz enjoy
skang aku kene pikir pasal exam plak....
adusss.....
lg 2 hari aku nak exam final posting Obstetric & Gynaecology
fuhh,,,
lecture note x sentuh lagi...
buku x khatam2 lagi....
assignment cam de yg tetunggak...
knowledge teruk kowt lagi...
aku macam belom betul2 prepair utk exam ni
(even dah 6 minggu aku dok dalam posting ni)
itu ar, x pernah sedar diri even dah banyak posting aku dok wat mende yg menjahanamkan aku ni iaitu last minute study..
hope aku sempat prepair at least 70% utk aku menghadapi exam ni...
gile ar teruk aku ni
hope pas ni aku boley berubah(ayat penyedap hati)
INSYAALLAH...

k la..
that all
wasalam

2 comments:

  1. g program pe kt situ? g kat kpg pulau perhentian kecil ek?

    ReplyDelete
  2. yap...
    kat pulau perhentian kecil...
    kat situ de komuniti
    de program komuniti ngan penduduk kampung situ....

    ReplyDelete