Saturday, April 14, 2012

back to UniSZA

assalamualaikum...
agak lame aku x menulis kat sini
pe khabar sumer
moge sihat hendaknya...
before aku start mencoret diharap para pembaca boleh tolong sedekahkan AL-FATIHAH buat ayah kepada sahabat karib aku yg telah pergi ke rahmatullah minggu lepas

herm....
seminggu aku dapat free dari hiruk pikuk duduk kat UniSZA ni
dan kini aku kembali ke sini
ape yg aku rasakan sekarang.....
sangat2 x seronok...
secara jujur aku tension dok sini disebabkan beberapa faktor yg harus dirahsiakan...he33
hari ni aku akan mulakan posting baru....
hope i will go through it with flying colour(x flying colour pown xpe asalakan lulus)
kepada rakan-rakan doakan semoga hari aku menjadi hari yg lebey baek dari yg sebelomnya

k la...
that all...
xde idea nak mengarut pepagi ni...
kang lebey2 jadik mencarut plak...he333
wasalam

No comments:

Post a Comment