Sunday, April 15, 2012

1st dAY

assalamualaikum...
pe khabar rakan2 sumer..
moge sihat hendaknyew....

hari 15/5 tahun 2012
aku memulakan posting baru aku selepas berhempas pulas sebelom ngan ibu2 mengandung(cam aku conduct delivery jew)
aku kini berada di posting medical.....
fuhhhh....
baru hari pertama aku dah dapat merasakan bahang keseksaan yg bakal aku hadapi untuk posting ni....
ditambah lagi dengan melihat rakan2 yg pernah melaluinya sebelum ni
menambahkan lagi rasa cuak/seram/takut/seriau/x keruan n many mores.....
tapi apakan daya...
sape suwoh ko nak amik medik sangat...
baru padan muka..
ha333
(tp aku bersyukur okey tuhan bagi rezki aku cara n bidang ni)
hari ini aku betul2 nampak betapa banyaknyew yg aku perlu catch up untuk posting ni...
then aku merasakan betapa aku akan ditimpa stress yg bertubi2 selepas ini..
dah ler skang ni aku de jerawat besau kat muka
dalam mulut de ulcer...
nampak gaya lepas ni makin membiak la kat muka n mulut aku disebabkan stress.....
malam ni aku berazam nak study....
nak memulakan posting ni secara berlainan
nak melaksanakan anjakan paradigma
nak mengubah.....betulkan yg biasa & biasakan yg betul
fuhhh
sungguh tinggi angan2 mu itu mengalahkan MAT JENIN
namun hingga ke waktu 12.15(time aku dok type kat blog ni)
ak x study pe2 pown...
then pada waktu yg lebey awal tadi...
aku telah memanfaatkan dengan menelaah satu video yg begitu menarik iaitu
   MISSION IMPOSSIBLE : GHOST PROTOCOL
fuhh
mmg cemerlang kan????
ayaksss...
pe nak jadik la ngan ko ni SAUFIQ
hahhh,.....
that all la.
kang lagi melambak mase aku spend untuk blog plak...
then sok bangun lambat....
ha33
wasalam.....

2 comments: