Monday, April 16, 2012

dalam panggilan pertama

assalamualaikum...
pe khabar...
moge sihat hendaknya....
kalu sakit pergi lah berjumpe doktor bagi mendapatkan rawatan (jgn jumpe medical student coz useless..he33)

herm....
like i told before
aku skang dalam posting MEDICAL
so thiz the hardest posting medicine (bagi aku la)
so mlm ni buat pertama kali nyew aku pergi ON-CALL
bukan atas dasar dipertugaskan
tapi aku volunteeer sendrik nak pergi (perghh perasan..mende ko nak kne carik case nak kne present sok)
perghhh...
cam dak tadika aku tadik...
blurr giler nak tanye soklan n nak wat examination
tp naseb baek pak cik sporting n aku ditemani seorang mentor yg pernah undergo that hell posting
bley la aku do sumtink walaupown gaye kera sumbang jew td....
so sok aku dah case nak present
tp examination banyak yg kurang..
kompom sok kne tembak ngan PROF SHAH
ayoyo kiok aku ini mcam...
xpe la..
that all la malam ni
katil aku dah rindu gilew kat aku tu...
so aku nak g beradu dengannya..
he333

wasalam...

No comments:

Post a Comment