Thursday, February 23, 2012

kEMaS bILiK..

assalamualaikum..
pe khabar rakan2
moge sihat hendaknnya...

esok merupakan hari cuti kat negeri aku belajar ni..
so ak tetibe cam xde pe nak buat (padahal buku x study2 lg)
dengan rase penuh kerajinannya aku pown mula la melakukan operasi
iaitu mengemas bilik aku supaya nampak cam tpt utk manusia tggal
bukan cam tpt utk makhluk lain tinggal
he33
so akhirnya aku berjaya.....
at least nampak elok la dr biase....
so plan nak sambung ngan movie..
tp x bley kowt..
de hal sket ngan membe + sok nak kene bangun awal.....
coz sok de perkara nak di settlekan
dan paling penting
RISAW SUBUH GAJAH ATAU BURN TERUS

so itu je la utk post kali ni
may ALLAH bless U all
wasalam

p/s: kalaulah aku mampu menurunkan berat aku dlm 5-10kg lg.....kompom aku ley jog 6-7 round kat taman kat PBB tu.....tp pe kan daya juz mampu 3 round n tu pown SOB kowt

No comments:

Post a Comment