Monday, February 20, 2012

maaf dariku

assalamualaikum..
pe khabar sumer....
semoga berbahagaia dan sihat hendaknya..
moge diberkati ALLAH swt

hari ini ak dalam 2nd day posting O&G
so far not so bad
even knowledge cam kosong
tp still k la coz banyak mende bley belajar ri ni
tp that not the main thing ak nak citer ri ni...
the main thing adelah....
aku nak pohon MAAF kepada sumer insan yg mengenali diri ini
setelah ak muhasabah diri sedalam-dalamnya
aku sedar, diri ini x sempurna....
aku banyak melakukan kesalahan kat orang2 sekeliling aku
dengan secara sedar mahupown tidak...
aku ni terlampau BODOH....
sanggup menyusahkan orang lain...
sanggup mengutuk orang lain
sanggup mengenakan orang lain
dan pelbagai lagi yg negatif
apekan daya
aku ni insan nan lemah...
even aku dah cube sedaya upaya utk berubah...
cube utk x datang lambat...
cube utk leksanakan semua tugasan aku
cuba utk menynenangkan hati rakan2
cube utk menyenangkan hati kedua ibubapa aku..
tp kesudahan nya...
hampeh.....

so aku terpikir andai aku mati esok dan x sempat mintak maaf
adakah masih mampu aku mencium bau syurga
jangan kata bau mayb nak tgk pown belom mampu..
ak ni terlalu banyak berdosa ngan orang2 sekeliling aku
aku banyak berdosa dengan PENCIPTA diriku

so kawan2 sumer...
kalu aku de terkasar bahase atau perbuatan mohon dimaaf diri ini..
lg satu sekiranya perbuatan aku ni buat korg sakit hati plezz tegur aku
aku cube xnak susahkan korg insyaallah...
plezz...
....
wasalam

p/s: aku bebtul rindu zaman sekolah aku time kat asrama dulu...serius aku miss waktu 2..i'm hate all the thing that i do now (almost la x sumer...coz de certain thing i'm glad aku dapat paham skang).....kalu waktu boleh diputar kembali.....kompom aku x jadik pelajar medic as now...mayb i will go for chem. engenering

No comments:

Post a Comment