Tuesday, May 31, 2011

hari ke 3...

assalamualaikum....
herm...
hari ini merupakan hari ke-3 ak exam...
its meant tomorrow my laz paper and tulat result saye kuar....
even belom habiz dah rase cuak result teruk.....
pe2 pown ak x kesah...
as long lulus and ak ley masok ke tahun tiga(klinikal year 2).....
amin.....
hope lulus....
dengan habiznye paper ri ni bermakne ak dah hampir 80% merdeka....
naper 80% even tomorrow paper is contribute to 50% of overall mark.....
that becoz sok paper die dah siap de jawapan...
tunggu nak tembak o jawab jew.....
kompom la kalu x tahu ak tembak (kalu 5 subquestion sumer x tau la)...
hope tomorrow will be the bez for me....
after 3 consequetive failure i had in all my laz paper.....
(hope failure pown cukup utk lulus).....
tp ri ni...
cam dah xde pe2 ganggu otak ak...
yg de pown....
migrain ak yg start dari hari 1st exam x ilang2...
berdenyut2 kowt rase....
hope nothing worse happen in me....

k la..
that all for now...
wish me luck for tomorrow....
may ALLAH bless me......

No comments:

Post a Comment