Monday, March 7, 2011

cEntRAl nERvOUs 5Y5tEm...

assalamualaikum.....
erm....
berdasarkan tajuk diatas..
pasti ada sesetengah telah menjangka apa yang bakal saye perkatakan....
central nervous system = sistem pusat gugup (pelik siot kalu dimelayukan)
berdasarkan komen juri dan pakar2...
rata2 mengatakan bahawasanya ini adalah subjek @ modul paling susah...
dan
berdasarkan pemerhatian saya juga
ternyata..
memang ini modul yang susah....

baiklah.....
point post saya kali ini....
sebenarnya sudah masuk minggu ke-5 saya mengharungi modul ini...
ternyata sungguh sukar untuk saya memahami subjek ini...
sampai sekarang saya masih blurr dengan subjek physio nyer....
sungguh tiade arah tuju ketika membacanya....
kemudian pergi kepada subjek anatominya pula...
lagi mencengkam jiwa....
ternyata sungguh sukar membayangkannya....

kesimpulannya
modul ini memang sukar(bagi saya la secara jujurnya)
dan
perkara ini telah mendatangkan perasaan tertekan yang amat sangat kepada saya...
mampukah saya mengharungi ujian untuk modul ini....
sungguh berat rasanya(walaupown maseh de perkara yang lag berat)
tp saya mengharapkan bagi yang tidak sampai 1 mggu ini..
mampu utk saya meraih sedikit sebanyak bekalan untuk EOM nanti...
jadi
rakan2
tolong la doakan kejayaan saya & kita bersama
amin...

wasalam

2 comments: