Saturday, November 27, 2010

pulang = pengakhiran


assalamualaikum....
erm hari ini 27/11/2010..
sabtu
saya selaku pelajar medic UniSZA..
dengan ini akan pulang ke kampung halaman (walaupun bukan kg..ttp demi mentrajiskan suasana)
bermakna dengan rasminya bahawasanya semester 1 tahun 2 telah pun berakhir...



oh kampungku nan indah dgn sawah padi (kg yerk bukan umah)


dengan senang hati saya malafazkan pengumuman ini
diharap kepulangan ini menjadikan titik noktah kepada diri saya untuk semester ini...
semoga saya mampu melangkah ke semester baru pada pertengahan bulan 12 ini...
diharap tiada pihak (fakulti)
yang bakal menelefon saya selagi cuti semester belom berakhir...
kegirangan hati ini tidak dapat digambarkan dgn kata kerana itu adalah kata2 bukan gambar...
so jangan hopefully im enjoy thiz holiday and manage to do sumtink usefull...
salam

p/s driver saya sedang menunggu dengan limosin 44 tpt duduk...
sape nak ikowt jom

No comments:

Post a Comment