Tuesday, June 12, 2012

kasut oh kasut

assalamualaikum....
pe khabar sumer.....
moge sihat hendaknyew....

sekarang sudah bulan 6
bermakna lasi sebulan untuk ak menghabizkan semester 6@tahun 3 (kalau x gagal laa)
hal ini juga bermakna sudah di penghujung semester
yang membawa maksud aku sudah POKAI
namun perkara kurang enak selalu berlaku diketika ini lahhh
ak pown x mengerti....
skang aku ditimpa musibah yg agak dasat...
kasut sukan aku rosak...
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
tension2
camne ak nak bersukan ni(mcm la ak rajin sgt bersukan kan)
he333
so td ak pown kluar la utk window shopping...
kerna disaat getir begini
pemilihan barangan untuk dibeli teramat penting....
hal ini adalah kerana
sedikit keterlanjuran dalam berbelanja akan menyebabkan aku terpaksa mengisi borang permohonan biasiswa FAMA lagi awal...
yg mana akan menyebabkan aku bakal dihujani dengan leteran umpama peluru machine gun(dgn izin)
oleh ibuku....
hal ini amat merbahaya...
kerana dikhuatiri bakal membawa kemudharatan di masa kelak....
so sebentar td telah aku melaksanakan misi window shopping(dgn izin)
sebelom misi dilaksana
ak sebenarnyew telah dijelaskan ttg tujuan misi
iaitu mencari kasut dlm lingkungan harge RM50 jew.....
namun kelihatan misi gagal...
kerana kasut yg berharga sedemikian rupa hanyalah kasut berjename CAP AYAM
yg pasti akan menggusarkan dari aspek kualiti (berlagak...duet xde)
jadik misi tersebut dibatalkan
dan tujuan misi nampak gaya perlu dikaji kembali...

 




setelah bermusyawarah bersama akal waras, akal pintar, akal nafsu dan beberapa akal lagi..
kelihatan tujuan misi perlu dinaik taraf kepada lingkungan RM100
namun ini pastinya akan menggusarkan tabung simpanan kerajaan yg mane mmg dah cetek sgt2
almaklumlah POKAI

 

kelihatan sebentar tadi hanya sejenis kasut yg berjenama ADIDAS saje yg berjaya menambat hati....
namun perkara ini bakal menjahanamkan cita2 serta misiku yg lagi besar
iaitu aku ingin membeli kasut REEBOK ZIGZAG yg telah lame ku idam2

 sudah lama ak mengidam kasut ni




 


huhhhh
sungguh berat untuk membuat keputusan.....
namun ianya amat perlu dilakukan dlm masa terdekat.....
so kepada bijak pandai sila berikan pendapat anda

that all..
wasalam....








p/s: mmg lagi POKAI la aku lepas ni...makan maggi hari2 la nampak gayanya...



No comments:

Post a Comment