Wednesday, June 13, 2012

akhirnya....

assalamualaikum....
pe khabar rakan2 sumer
hope bahgie hendaknyew
dan dikurniakan kesihatan dr ALLAH swt....
kalau sakit anda pown perlu bersyukur coz tuhan nak gugrkan dosa2 pada dirimu INSYA ALLAH...

herm....
post kali ni berkait ngan post semalam...
(poyo je aku ni..sumer mende ak nak tulis dalam blog ni)
suke hati la....kan ni blog aku...he333 (Jgn marah nanti kne jual)
he333
so setelah puas bermusyawarah..
akhirnya ak menjumpai kate putus...
so hari ni ak pergi buat survey lagi dan utk kali yg terakhirnya....
fuhhh
sekali de satu kedai 2 wat sale....
fuhh....
de reebok yg ak nak jual kat situ....
dah le 50%...
mmg ak gatal je kaki nak beli td....
tp memikirkan ni ujung sem..
mmg ak terpakse batalkan je la hasrat nan suci lg murni 2....
hu333
gile habaq hang juz RM200 jew...
mmg terase murah gilew (padahal ak nak makan pown x cukup duet ni)
ish333
nafsu..nafsu....
so juz mampu melihat dengan air liur meleleh kluar je la...
naseb baek org ramai..so cepat2 aku cover..
he333
then mangsa utk ak wat keputusan is my brother( sape suruh die keje kat Royal Sporting House dulu..)
so aku suruh die g survey de x sale utk reebok kat ipoh..
n kalu de saiz siap suwoh die pesan kat membe die reserve utk ak sepasang lagi....
he333
k....
berbalik pasal isu pembelian harta-harta ismet ulam raja...
ops....kasut laaa.....
ak pown juz mampu menggunakan alternatif laen..
coz pade mase yg same ade sepasang kasut ADIDAS yg tgh sale...
so harge ley tahan la...
xde la murah sgt....
kalu ADIDAS RM50 dah lame ak beli 2...
he33
so harge rahsia
then ak pown tanpa berfikir panjang
ak pown membeli lar kasut ADIDAS 2...
nampak gaya aim ak nak menghapuskan dominasi adidas dalam list pembelian aku belom tercapai..
diharap en. REEBOK mampu meleburkan rekod tersebut,,,,
lalalalala
k la...
that all....
nak ak post gamabr kasut aku kew...
hermmmm..





poyo je kan....
mende pown nak post....
he333
tp suke hati la kan...
at least de gambar dlm blog aku....

k..
that all
wasalam.....

p/s: peace no war.....lalalala

No comments:

Post a Comment