Monday, December 5, 2011

near to the end

assalamualaikum..

pe khabar rakan-rakan...

moge bahgie hendaknyew..

tetibe plak ak teringin nak menulis(padahal ngah seminar ni)


saya ari ni nak tulis pasal posting saya skang

skang saya ngah posting orthopaedic...

it meant today saya dah berada di minggu je 5..

minggu ke 5 juga bermakna minggu ke 2 terakhir..

it also meant lg 2 mggu jugak la ak nak exam end of posting

so ak mmg tersangat cuak skang ni..

reason???

coz dalam pale otak aku ni cam banyak gilew lg x tau...

skang ak mule.merasa yg 24/7 cam x cukup jew...

makin dekat ak ngan exam day makin banyak korje n tanggung jawab...

fuhhhh.......

tension ak cam ni......

hope it going to be smooth.....

janga. le de sangkut2...

yg ak pelik makin dekat exam makin malaz aku ni...

pe nak jadik la.....

ya ALLAH plez bless me and help me to be a better MUSLIM N better student that lastly become better doctor.....AMIN....


that all for now....

till then

wasalam


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment