Saturday, June 9, 2012

beRJAlaN-JaLAn meNikMAti KeiNDAhaN ILLAHI..

assalamualaikum...
pe khabar sumer
moge sihat hendaknyew

so weekend baru2 ni
merupakan weekend pertama aku di posting paediatric....
wahhh...
sungguh tiada tekanan...tekanan percuma (stress free)
he33
semalam g umah parent angkat...
ri ni menemani seorang sahabat membawa adik die shopping...
tp aku pergi merendek (merayap@makan angin@bersuke riye@etc)
selama hampir 3 tahun aku tinggal kat terengganu ni...
ini kali pertama aku menjejakan kaki ke BUKIT PUTERI
wah....
view die.....
mmg osem gile
boley nampak satu KUALA TERENGGANU dr segenap posisi..
he33
so dalam post kali ni aku selitkan sedikit gambar yg sempat ak tangkap..
(tp ni version edit sket...thanks 2 adobe lightroom)

 herm..inilah meriam yg berjaya meneggelamkan kapal TITANIC (suke suki aku jew wat cerita)

Pilihlah jalan yg benar.....ish3
that is riyyaz....cantek tol kuala terengganu from here
inilah BANDARAYA kuala terengganu..he3333
cube teka amende GENTA ni...he333(nak tau mai la melawat bukit puteri..he33)


herm.....cepat2....kang terkucil & terkincit plak...lalalala!!!
posing sket....lalala...jgn marah...my blog kan...he33
so amacam pandangan korg ttg terengganu ni...
interesting kan...
ni la tempat aku menimba ilmu...
he333
it will at least another 2 year as my home....
lalala

that all
wasalam....

notakaki: cadang nak study cuti weekend ni...skali hampeh....

No comments:

Post a Comment